Rantalan kokkitykki
JUHLAJÄTKÄT SIKAILUFOORUMI
20.05.12 - klo:00:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: CINEMADROME THE FINAL CHAPTER 27-28.4.2012 Niagarassa!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rantalan kokkitykki  (Luettu 1548 kertaa)
Rantala
Aito Juhlajätkä + Ylläpitäjä
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« : 18.05.08 - klo:22:30 »

Rantalan perheen joulukalkuna:

Otetaan alaston Alpo, valellaan nahka oksennuksella ja kurapaskalla. Nussitaan perseeseen niin kauan kunnes peräaukko saavuttaa punaisen värin! NAMMMMM!!!
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 20.05.08 - klo:22:42 »

.....Että näin......
tallennettu

Mun iskä lyä sua lujempaa kun sun iskä
Rantala
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 21.05.08 - klo:22:21 »

Persekastike:

Otetaan yksi iso finninen perse. Pistetään sankoon likoomaan yön yli ja samalla syötetään perseen suuhun kebabia ja pizzaa sekä ulostuslääkkeitä. Ei päästetä pois sangosta ennenkö kukko laulaa. Mausta sangossa oleva liemi Pekkulin oksennuksella ja napanöyhtällä. Tarjoillaan kylmänä.
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 29.05.08 - klo:00:16 »

...nautitaan kuuman kusen kera...
tallennettu

Mun iskä lyä sua lujempaa kun sun iskä
Rantala
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : 16.07.08 - klo:12:44 »

Joku pölli mun idiksen Surullinen http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1487077
tallennettu

Galeazzo
perusjätkä
*

Prkl...

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 24.05.09 - klo:18:14 »

Pitkästä aikaa pakko taas avata sanainen arkku...

Taidat Rantala olla melkoinen kulinaristi, eikös vain? Rantalan perhen joulukalkkuna on mielenkiintoinen, kokeilemisen arvoine resepti. Mutta mitä tulee sinun joulurosolliisi, mistä se punainen väri siihen saadaan? Entä mitenkäs tuo sinappikuorrutteinen kinkku? ... Vai haluankohan minä edes tietää miten Rantala kinkun kuorruttaa...

Sitten ajankohtaisempiin asioihin; mitäpäs Rantala suosittelee näin alkaneen grillikauden kunniaksi? Onko monsieur Perdus antanut mitään uusia vinkkejä, reseptejä tai ohjeita?
tallennettu

"Haudat avautuu, mä en..."
DeadPromises92
perusjätkä
*

LumiEnkeli92@Live.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 18.12.11 - klo:20:48 »

Rantalan perheen joulukalkuna:

Otetaan alaston Alpo, valellaan nahka oksennuksella ja kurapaskalla. Nussitaan perseeseen niin kauan kunnes peräaukko saavuttaa punaisen värin! NAMMMMM!!!

kyllä rantala osaa Virnistää ootko aatellu koskaa keittokirjan kirjottamista?  Pyörittää silmiään
tallennettu

"mua vastaan kulkee kasvoja vain... en tunnista mä niistä sua rakkaimpain... joka paikasta sua hain"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!