Olen ehdottomasti sillä kannalla, että Juhlajätkät Season II olisi seuraava looginen askel kuviossa, mutta jos Juhlista ei lasketa, niin jotain sellaista leffaa voisin haluta seuraavaksi Trash Videolta nähdä, mitä ette ole aikaisemmin tehneet. Sellainen on aina piristävää. Siinä mielessä esim. joku scifi-osasto toimisi hyvinkin. Sen muistan, että jätkät puheli jo Hervannan hurjien aikoihin jotain, että avaruuselokuva pitäisi jonain päivänä tehdä ja jostain haastattelustannekin muistan teidän niin sanoneen. Tuumasta toimeen vaan! Toisaalta kunnon tyylitajulla tehty barbaarileffakin voisi olla kova juttu - itse olen aina ollut wanha Conan Barbaari -fani, joten tämä osasto toimii allekirjoittaneelle ihan missä olosuhteissa hyvänsä. Sitten taas kunnon psykologinen ja raastava kauhukin voisi olla jotain uutta ja ennen kaikkea haastavaa. Jos taas halutaan tehdä jatko-osia, niin jatkot sekä Mieheen Hervannasta ja Nato Commandoon voisivat olla ihan kompattavia ajatuksia.
Oikeastaan vaikea sanoa. Kaikki nuo kuulostaisivat hyviltä. Mutta siinä hieman ehdotusta ja aivoriihenalkua! Toivottavasti tästä oli jotain apua uusien mestariteosten ideoimiseen!