Trash Video haastattelua
JUHLAJÄTKÄT SIKAILUFOORUMI
20.05.12 - klo:01:03 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: CINEMADROME THE FINAL CHAPTER 27-28.4.2012 Niagarassa!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Trash Video haastattelua  (Luettu 930 kertaa)
Zorbas
perusjätkä
*

Profiili
« : 19.04.09 - klo:04:41 »

Olen kirjoittajana Sami Haaviston ylläpitämässä Blood Ceremony -lehdessä ja olen sinne jo pidemmästi mankunut, että pääsisin tekemään haastattelua Trash Videosta ja Juhlajätkistä. Nyt tämä sitten olisikin tapahtuva, eli lehden seuraavaan numeroon. Heti, jahka kaikki kysymykset ovat valmiit, lähtee kyssäreitä vastattavaksi. Lähteen Villeä nyt olisi ainakin tarkoitus haastatella, mutta ketkä muut trashvideolaisista halajavat ottaa lisäkseen osaa haastikseen ja vastailla kysymyksiin? Ideana on tehdä laaja haastattelu, jossa käytäisiin koko kollektiivi läpi syntyhetkistä Juhlajätkiin saakka, taustoitettaisiin muutamia elokuvianne, olisi vähän juttua Juhlajätkistä, sekä muutenkin yleisesti meininkiänne, onnistumisia, kipukohtia, vastoinkäymisiä, kohokohtia, hauskoja sattumuksia - ja ylipäätään mitä vain hyvää kerrottavaa mieleen juolahtavi. Jos Villen lisäksi ainakin pari-kolme muuta jamppaa vielä suostuisi haastateltavaksi, niin silloin saisi vastauksista laajempia ja moniulotteisimpia.

Jahka haastateltavat ovatten selvillä, laitan kyssärit tulemaan hetimiten, jahka ovatten valmiit! Hymyilee Nyt on hyvä mainospaikka tehdä itsensä tunnetuksi lehteen ja saada sen myötä uusia faneja! Tehdään tästä hyvä ja mielenkiintoinen haastis, eiks je! Iskee silmää
tallennettu

"Ai se on mujun mujun?"
Rantala
Aito Juhlajätkä + Ylläpitäjä
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 20.04.09 - klo:08:48 »

JEE!
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Kipe
huippujätkä

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 20.04.09 - klo:19:34 »

Kyllä, minä vastailen mielelläni myös.
tallennettu

Cos if god's on the left then I'm sticking to the right
Jammu
Aito Juhlajätkä!
perusjätkä

Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.09 - klo:17:07 »

Meikää voi sit kuulustella kans ihan vapaasti.
tallennettu
Zorbas
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.09 - klo:22:29 »

Hieno homma! Hymyilee Kolme haastateltavaa antaa todella hyvän ja monipuolisen ynnä -ulotteisen kokonaiskuvan laajaan haastatteluun, etenkin kun kysymyksiäkin tulee paljon ja isoja kokonaisuuksia käsitellään. Mietin vielä jonkin aikaa kyssäreitä ja laitan ne sitten tulemaan vastattaviksi.

Laitanko kyssärit noihin sähköpostiosoitteisiin, jotka näkyvät profiileissanne?

tallennettu

"Ai se on mujun mujun?"
Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : 22.04.09 - klo:00:00 »

Kyllähän yleisöltäkin täytyy kysyä että keitä he haluavat haistateltavan. Virnistää
tallennettu

Mun iskä lyä sua lujempaa kun sun iskä
Rantala
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 23.04.09 - klo:21:17 »

Niin ketä yleisö haluaa haastateltavaksi?

Laita kyssärit vaan niihin maileihin juu
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Jammu
Aito Juhlajätkä!
perusjätkä

Profiili
« Vastaus #7 : 29.04.09 - klo:20:26 »

Voiks sä laittaa ne kyssärit mulle uudestaan ku mä onnistuin kadottaan ne.
tallennettu
Zorbas
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #8 : 30.04.09 - klo:02:21 »

Voiks sä laittaa ne kyssärit mulle uudestaan ku mä onnistuin kadottaan ne.

Jeps. Laitoin äsken kyssärit tulemaan uudestaan.

Vastauksia voi tiputella minulle sitä mukaa, mitä niitä syntyy. Hymyilee Ja kannattaa myös kertoilla sinne kaikkea sellaistakin asiaa, jota ei ole tajuttu kysyä, mutta mikä voisi kenties olla kiinnostavaa immeisten tietää. Nyt kun saadaan lehteen tehdä iso artikkeli, niin kannattaa kaikki mielenkiintoiset detaljit ängetä sinne mukaan! Hymyilee

tallennettu

"Ai se on mujun mujun?"
Zorbas
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #9 : 04.05.09 - klo:13:59 »

Andres tuossa jo vastailikin kysymyksiini; nyt enää vain Villen ja Matin vastauksia odotellessa, siis. Hymyilee

Jos saatte vastattua niin pian kuin suinkin, niin se olisi hyvä, jotta ehtisin koostamaan haastattelun yhteen jo hyvissä ajoin ennen lehden deadlinea. Minulla on toiseenkin lehteen, Miasmaan (jossa olen myös toimittajana) toinen iso artikkeli tulossa, koskien unkarilaisia metallibändejä, ja haluaisin nämä kummatkin tässä tehdä alta pois nyt kuun alussa, kun on luppoaikaa - ennen kuun lopussa olevia viimeisiä tenttejä yms., niin etteivätten sitten kaikki hommat kasaantuisi samoille ajoille.
tallennettu

"Ai se on mujun mujun?"
Zorbas
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #10 : 25.06.09 - klo:21:08 »

En ehtinyt saada artikkelia tehtyä tuohon uusimpaan BC-lehteen, koska osui juuri kevään viimeiset tentit, muuttamiset Unkarista takaisin Suomeen yms. säädöt juuri samoihin aikoihin. Tästä suuret pahoittelut. Vaan seuraavaan lehteen juttu olisi sittensä tulossa. Työstänen haastattelua lähiaikoina valmiimpaan kuosiin ja kun juttu on omasta mielestäni kohtuullisessa kunnossa, annan sen teille luettavaksi ja tarkastettavaksi, jottei tule asiavirheitä. Hymyilee Ja jos vielä tulee jotain mieleen, mistä haluaisitte kertoa maailmalle, niin minulle saa meilata lisää vastauksia. Kelpo kuvitustakin kaikista teitin filmeistä oheen myöskin kaivattaisiin, mutta olen ottava siitä aiheesta paremmin yhteyttä sittensä, jahka juttu on siinä mallissa, että siihen ollaan tyytyväisiä Hymyilee
tallennettu

"Ai se on mujun mujun?"
Rantala
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #11 : 01.07.09 - klo:14:16 »

No problem!
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!