Parhaat kamanvetosetit!
JUHLAJÄTKÄT SIKAILUFOORUMI
20.05.12 - klo:01:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: CINEMADROME THE FINAL CHAPTER 27-28.4.2012 Niagarassa!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parhaat kamanvetosetit!  (Luettu 1153 kertaa)
Rantala
Aito Juhlajätkä + Ylläpitäjä
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« : 21.02.07 - klo:18:49 »

Höhöhöhö, just viime sunnuntaina osuin Juhlajätkien kämpille maatalousmessujen jälkeen ja huomasin että Kipe oli saanut pöllittyä Jammulta 5 kiloo Bolivialaista kokaiinia. No sitä sit siinä Kipen ja Pekkulin kans vedettiin! Hieroin kokaa Kipen kaljuun ja sniffasin sitä siitä ja nuolin kaljun kiiltäväksi! Onks teillä mitään hyviä kamajuttuja?
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Tope
Aito Juhlajätkä + Ylläpitäjä
OK jätkä

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 21.02.07 - klo:20:15 »

Vittu kerran jäin kytille kiinni, kun ajoin kuulemma jotenkin hassusti. Eli olin ajanu prätkän lähi-kesoilin ikkunasta sisään. Kun en parempaakaan keksiny, niin rupesin kiskoon hyllystä lassee...

Ennen pitkää paskalakit tuli noutaan mua. Pari ekaa partiota sain pistettyä maahan, mut karhuryhmä sit sai mut taltutettua...

Onneks oli köntissä kaikki tarvittava. Kyllä meni yö putkan lattialla hauskasti koka-polle-meta-crack-gamma-sieni-norppa-tennari-subuövereissä. En oo ikinä nähny seinien putoilevan sitä tahtia alas ja paljastavan kaiken mitä kukaan ei voi nähdä.

Aamullakin skoudet vaan nauro kuulusteluissa, ettei mun jutuissa oo mitään tolkkua. Lätkäs vaan sakot ja haasteen vandalismista. Onneks sattu oleen kuivat paperit messis, muuten olis häkki heilunu aika lujaa...

No siitähän mä lähin sit ponu-petterin luo. Sattu oleen sadonkorjuuaika käsillä ja sienimetälläkin oli käyty.
Se onkin jo toinen tarina.

-T
tallennettu

...kyllä selvästi tuore pillu lemahtaa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!