Mistä asti maailmaa löytyy faneja???
JUHLAJÄTKÄT SIKAILUFOORUMI
20.05.12 - klo:01:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: CINEMADROME THE FINAL CHAPTER 27-28.4.2012 Niagarassa!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä asti maailmaa löytyy faneja???  (Luettu 2948 kertaa)
Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #30 : 09.05.07 - klo:00:00 »

Missävitunkuvauksissahäh...kuvaakomuajokuhäh.. määtapan...prkl...
tallennettu

Mun iskä lyä sua lujempaa kun sun iskä
Jopi
perusjätkä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #31 : 26.09.08 - klo:22:15 »

Savonmualta Kuopiosta!
tallennettu
hautakivi
perusjätkä
*

FUCK OFF AND DIE!

loolipop5@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #32 : 26.09.08 - klo:23:25 »

Pellosta, Lapista. Jostain Rovaniemen korkeudelta vasemmalle kun alkaa kartasta kattomaan niin löytyy  Iskee silmää.
tallennettu

YOU'VE BETTER FUCK OFF AND DIE!
Zorbas
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #33 : 27.09.08 - klo:14:26 »

Itsehän aikoinaan joskus 90-luvun puolella löysin Trash Videon asuessani vielä silloin Turengissa. Meillä oli lukiokavereiden kanssa omakin videoporukka silloin kasassa. Joku saattaa vielä muistaakin tuolloisen ryhmämme, Crapmakersin. Tunnetuimpia elokuviamme olivat mm. Testamentti, Rajaseudun karjut ja Tähtilapset. Etsimme tuolloin muita vastaavia ryhmiä ja jotain kautta käsiimme päätyi Trash Videon legendaarinen Kovat jätkä II - Koston himo. Muistan myös, että ainakin Hervanta Homicide myös päätyi käsiimme. Näytettiin kumpaakin leffaa myös kavereille ja siinä porukassa leffat tulivat kyllä tunnetuksi.

Vuosia myöhemmin asuessani Orivedellä, noin 2001-2002 - olin Oriveden Opiston kirjoittajalinjalla - levitin siellä sanaa Trash Videosta ja leffojaan näytin siellä aina silloin tällöin leffakerhomme näytöksissä. Sen muistan, että Juhlajätkien protojakso Serkkupoika oli tuolloin jo olevilla ja ostettuani maanmainion Hervannan hurjat -leffan, se tuli siinä kylkiäisenä. Se ainakin näytettiin silloin Orivedellä - ja porukka tykkäsi.

Vuodet taas vierivät, on tullut matkusteltua ja asuskeltua vähän kaikkialla aina ulkomaitakin myöten ja keskityttyä enempi musiikin tekemiseen. Nyt vaikutan Unkarissa, joten täällä levitetään sanaa eteenpäin, jahka tilaamani Juhlajätkäin tuotankokauden kattava DVD saapuvi tähän maailmankolkkaan. Ulkomaanvalloitus on siis alkanut! Hymyilee leveästi
tallennettu

"Ai se on mujun mujun?"
hullu84
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #34 : 25.10.09 - klo:19:29 »

keuruu keskisoomessa on faneja oon ainakin minä prkl
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!