Se on Tope vaan se ekan päivän masennus, mutta kyllä se vielä juhlaksi muuttuu kuule.
Rantala ja Tope tosiaan olivat siis Pommiradiossa kännäämässä ja kertoilemassa independent elokuvista... tai no, oikeastaan vaan kännäämässä ja vittuilemassa

Kun kello oli noin 15:00 olivat molemmat taistelijat jo niin turpatäynnä ettei ollut toivoakaan kuulla mitään järkevää keskustelua. Lähetys eteni noin 10 minutin sykleissä jotka koostuivat seuraavanlaisista elementeistä:
- Edellinen biisi loppuu
- Rantala yrittää aloittaa keskustelua jostain leffoihin liittyvästä
- Tope nousee sohvalta, jossa oli sammuneena ja tulee örveltämään ja syntyy keskustelu:
Tope: "Nyt fvitthu phistetäääsn Nasumia saatana... voi hjumalautta että tässsä on kovvaa menoo. vittuuu haistakaa kaikki saatanaa vittu niin kun ettte vittuu tajuaa mistäään mittään."
Rantala: "Meees sääää nyvvittuuun siitä homo. me koitettaan puhua tässsä."
Tope: "haista vitttuu!! pistää nyt se biisi soimaan"
Juontaja: "no jos me tässä hetki vielä jutellaan niin pistetään sitten musaa ja mennään röökille?"
Rantala: "niiin hjust mullla on tässsä juttu kesken"
Tope: "missä mun rrööökit on? villlle anna huikkka oluuutta!"
Rantala: "niin sitä olin sanomassa etttä siis jooo... niin kato kun me tehdään trashvideoon kans..."
Tope: "Vittu mun rööökit olikin mun takin taskussa..."
Rantala: "joojooo, oo nyt hiljaa"
Tope: "Haista säää viittu!"
Rantala: "Hei, et sää voi täällä polttaaa, ooota nyt niin mennään kohta röökille"
Tope: "pistä sittäää Nazumia soimaan hei, vittu siinä on kylllä vitun kovaa musaa saatana"
Rantala: "pidä nyt turpas kiinni, en mää sillä että sää olisit kusipää, sää vaan käyttäydyt kun kusipää"
Tope: "vitttu mää vedän sua pian turpaaan saatana"
Rantala: "njo jos lyöt niiin mää lyön takas"
Tope: "vittu mää pian hakkkaan sut"
Rantala: "mä kellistän sut maihin jos lyöt"
...Lyönti..
...Kahinaa...
Juontaja: "Täällä miehet kierii lattialla"
Juontaja: "täällä todellakin on nyt tappelu käynnissä, miehet heiluvat"
...Kahinaa...
Rantala: "niiin kato me voidaan välillä vähän painiaa mutta sitteen taas jauhetaan paskaa kato"
Tope: "Pistä se levy ssoooimaan, annoinko mää sullle levyn?"
Rantala: "voiii vittu"
Juontaja: "no, laitetaan nyt musaa ja jatketaan sitten"
Tämän jälkeen tuli joku n.8min blackmetal biisi, joka oli omiaan karkoittamaan kaikki melodioiden ystävät linjoilta. Kun biisi loppui alkoi tämä keskustelu uudestaan ja uudestaan.
Mukavaa vaihtelua tarjosi Mr.Yokomuna, joka saapui lähetykseen n.klo 18 tuomaan pojille lisää kaljaa kun ensimmäinen korillinen olutta oli jo tyhjennetty.
Yokomuna selosti jääkiekko tyyliin Rantlaan ja Topen painiotteluita ja kertoili tarinoita miehistä, joilla on käsikranaatti perseessä.
Yhdeksän tuntia kokonaisuudessaan Jätkät olivat suorassa lähetyksessä ryyppäämässä ja hyvin kestivät, mahtaakohan olla jonkunlainen suomenennätys tämäkin?