Silloin sattu...
JUHLAJÄTKÄT SIKAILUFOORUMI
20.05.12 - klo:01:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: CINEMADROME THE FINAL CHAPTER 27-28.4.2012 Niagarassa!!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silloin sattu...  (Luettu 2910 kertaa)
Rantala
Aito Juhlajätkä + Ylläpitäjä
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« : 09.05.07 - klo:11:03 »

Kerro täällä meille kun sinua tai tuttujasi on sattunut ja kunnolla!

Mieleen muistuu kun uimarannalle kerran Matsia heitettiin täysillä tennispallolla suoraan säkeille! Hehe, se osu siis ihan suoraan kasseihin täysillä ja mies (tai poika vielä sillon) tippui maahan ulisten kuin pikkuvauva. Haha, se oli hauskaa! Toinen tulee mieleen samalta uimarannalta kun eräs Koivari ajoi jyrkähköä alamäkeä alas kohti rantaa huutaen "ei oo jarruja!" ja sitten hän osui suoraan päin kalliota ja satutti kassinsa pahasti. Pyörästä muistaakseni irtosi eturengas ja Koivari kävi metsässä katsomassa ettei alapäästä tule verta Hymyilee ei tullut, ja sit vaan uimaan!
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Rauli
huippujätkä

Herra Ahkera Majava

rauli.ylitalo@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 11.05.07 - klo:00:31 »

Mulla on näitä monta, niin vitun monta, mutta pistän aluks vaan yhden:
Pikkupoikana joku talvi oltiin serkkupojan kanssa katottu joku actionfilmi ja haluttiin leikki stuntmaneja, koska se oli tietenkin tulevaisuuden unelma-ammatti. Onneksi yhden meidän pihan talon takana oli jyrkähkö (ei tosin hirveän korkea) penger, josta hypittiin näyttävästi. Eli penkereen päälle ja hyppy alas pieneen lumikasaan, ja asiaan kuului tietenkin hieno alastulo! Leikki loppui siihen kun yritin alastullessa pysyä pystyssä, enkä kaatua kuten normaalisti. Jalat kyllä pitivät, mutta liike-energia vei meikäläisen juoksuaskelilla naama edellä naapuritalon seinää päin. Hammashan siinä lohkesi ja vihloi niin maan vitusti! Seuraavana päivänä muovia tilalle ja nykyään on vieläkin hammas vinossa. Ja ikinä en oo mitään vaikutteita leffoista saanu!
tallennettu

Chuck Norris made me do it!
Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 11.05.07 - klo:02:45 »

Menin killinä koulussa ihan perus hammas tarkastukseen ja homma oli ihan okei kun ei oo koskaan ollu reikiä ni nou hätä. No kappas perkelettä että löytyhän sieltä ihanpikkiriikkinen reikä johon tää kusipää puoskari sano " tää on nii piän reikä hoijetaan tää heti, ei tartte ees puuduttaa kun on nii pinnassa". Joo kivat. kone käyntiin ja jyrä suuhun ja hetken päästä se saatanan valopää tokas et " oho täällä olikin pikkasen isompi reikä mut ei hätää, porataan loppuun ku ollaan alotettu jo". Oman jortikkani tatuoiminenkaan ei sattunu niin paljon kun sen kirjekurssi leegoohtorin käsittely. Vittu sillon toivoin et ois isoveljenä joku venäläinen palkkatappaja. ois saanu paskahousu lastenkiusaaja homo  korjailla omia hampaitaan lopun vitun elämäänsä. patoutumia? Eikai....
tallennettu

Mun iskä lyä sua lujempaa kun sun iskä
Rantala
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 11.05.07 - klo:10:11 »

Muistu mieleen: Kerran kiluna vedettiin köyttä kaverin kanssa (nykyään vedetään jotain ihan muuta, tosin yksinään). No ovelana poikana menin kulman taakse ja vähän huijasin niin että pistin köyden suuhuni saadakseni lisää vetovoivaa. No kaveri sitten riuhtasi oikein kunnolla ja niinpä etuhampaat lensivät suusta veriryöpyn saattelemana lattialle! Onneksi oli maitohampaita vielä, lähti vain pikkusen ennen aikojaan Hymyilee
tallennettu

"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
Almayed
OK jätkä
**

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 11.05.07 - klo:14:43 »

Saattaahan niitä olla enemmän mutta nyt tuli mieleen tämä. Pikkusempana juoksin kerran kotini portaita ylös (kaksikerroksinen talo) ja sitten kompastuin. Etuhampaathan siinä portaisiin kolahti ja lähti vieläpä irti. Ei tuntunut mukavalta ja tuolloin vielä kauhistutti portaalle jääneet veriläikät.
tallennettu
Ale
perusjätkä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 11.05.07 - klo:21:30 »

Muistan kuinka ollessani kaksivuotias faija imuroi pihalla autoa vanhalla paskalla ja sitten pyysi minua irrottamaan johdon seinästä. Nappasin sen irti, iso sininen valo välähti ja koski niin saatanasti sormeen. Kunnon sähköisku. Oikean käden etusormessani on yhä jälki tästä tapauksesta. Se muistuttaa muuten Ruotsia tai Norjaa.
tallennettu
Rauli
huippujätkä

Herra Ahkera Majava

rauli.ylitalo@gmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 12.05.07 - klo:04:36 »

Meikäläinen kun on tällanen liikunnan ihmelapsi, niin myös urheiluun liittyviä muistoja on. Nimittäin meillä täällä Jyväskylässä peruskoulun liikunnassa varma kevään merkki on suosikkilajini: PESÄPALLO. Ja aina ala-asteelta lähtien on joka vuosi tasaseen tahtiin sattunut ja tapahtunut.

Viidennellä luokalla pelattiin pesäpalloa koko luokan voimin ja minä olin tietenkin potrana poikana takakentällä, koska eihän sinne  kukaan jaksa lyödä, niin ei tartte liikkua. Oletus meni sen verran pieleen, että luokan karpaasi löi pallon takakentälle ja meikäläinen menee nohevana ottamaan koppia. Aurinko vähän häikäisi, enkä taivaalle katsellessani nähnyt juuri mitään...kunnes pallo peitti auringon ja kopsahti suoraan kuuppaan. Tipuin kenttiin ja tajukin siinä taisi hetkeksi lähteä kankaalle. Niinkään ei kyllä sattunut, mutta olin ihan vitun pihalla kaikesta ympärillä tapahtuvasta hyvän tovin ajan. Onneksi opettaja oli niin reilu, että antoi jatkaa peliä eriävistä mielipiteistäni huolimatta.

Tuosta lähtien joka kevät sattui...ja joka vitun ikinen vuosi. Olen ottanut pesäpalloa laakana mm. lonkkaan, solisluuhun, selkään, kylkeen ja vaikka minne. En tiedä mikä vitun magneetti meikäläisessä on, mutta sittemmin pesäpallo on jäänyt ainakin minun kohdallani historiaan. Aamen.
tallennettu

Chuck Norris made me do it!
Rantala
superviilee jätkä

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : 12.05.07 - klo:12:38 »

Onneksi opettaja oli niin reilu, että antoi jatkaa peliä eriävistä mielipiteistäni huolimatta.

Vittu mikä mulkku!

Kun mä ja Pekkuli oltiin yläasteen liikuntatunnilla jalkapalloa pelaamassa, niin me oltiin pakkeina tottakai ettei tarvi juosta. Onnettomuudet vältettiin huolellisesti siten että aina kun pallo oli lähestymässä niin me pojjaat väistyttiin mahdollisimman kauas!
tallennettu

Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #8 : 13.05.07 - klo:11:52 »

joo tulipa tuosta pesis tarinasta mieleeni kun joskus neljännellä luokalla harjoteltiin pesäpallon oikea oppista lyöntiä. Ope pisti kaikki riviin mielestään tarpeeksi kauas lyöjän taakse ettei kukaan vahingossa saisi mailasta tai pallosta. siä olin rivin viimesessä lyönti vuorossa kädet taskussa potkin hiekkaa kun ei juurikaan jaksanu kiinnostaa kun kolahti. Kaverini mäkinen oli ekojen joukossa lyömässä ja kun se osu palloon nii tottahan se päästi irti mailasta vauhdissa joka lensi takavasemmalle ainakin kuuttakymppiä suoraan kuuppaan. yllätys. Heräsin siinä sit kädet viä taskussa ihmetellen et kuka löi. Loppupäivä saikkua. Hip hei ja loputkin kiinnostukset liikuntaan oli poissa
tallennettu

aborted
perusjätkä
*

xyndernation@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : 13.05.07 - klo:19:05 »

noh.. kuitenki, ite vedin kerran laskettelemassa tuhatta ja sataa puuhun ja jalka oli pari viikkoa iha paskana, isovelji potkas futista ja jalka meni paskaks, noh sairaalassa kerrottiin et jalasta oli irronnu lihas ja luu, siis jalan sisällä... juoppo isäni ampu iteltä armyssä keskisormen helvettiin, eikä se ollut sillo vielä edes juoppo... lisää tulee jos muistan...
tallennettu

"Laugh and the world laughs with you; weep, and you weep alone"
Silmäpuoli
perusjätkä
*

Profiili
« Vastaus #10 : 18.05.07 - klo:04:13 »

Mulla jäi muutama kuukaus sitten varvas ovenväliin kun en osannu sulkea kaverin ovea. Varvas vuos verta niin saatanasti ja kävelemisestä tuli vaikeaa. Illalla varvas oli tummanpunainen ja myöhemmin sininen ja musta ja lopulta koko kynsi irtosi.

Ja joskus muinoinaan kaaduin pyörällä alamäessä ja kolme hammasta halkesi. Muovia tilalla nykyään.
tallennettu
Tope
OK jätkä

Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 18.05.07 - klo:23:22 »

Heh, mäkin muistan kun joskus ajettiin kiluina kaverin kanssa pyörällä kilpaa. Tiukasti mentiin rinta rinnan, kunnes kaveri tarttui pyöräni ohjaustangosta ja nykäisi. Minä siitä jatkoin suoraan eteenpäin ja maahan tullessa selkääni tuli kaveri ja kaksi polkupyörää. Tuolla kokoonpanolla kynnettiin eteenpäin naamani vasten asfalttia.

Etuhampaat tuli ylähuulesta läpi, mutta muuten ihmeen vähillä kosmeettisilla vaurioilla selvis. Kipu oli kyllä aika kova.
tallennettu

...kyllä selvästi tuore pillu lemahtaa
Kipe
huippujätkä

Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 19.05.07 - klo:17:24 »

Eikös sulla Tope oo otsassa vieläkin jälki kun muuan Raitsu ala-asteella potkaisi kahdella jalalla otsikkoon pukkitelineellä? Vai oliko se joku muu jota osu päähän? Muistan ainakin sen kun yksi kivi oli otsassa kiinni ja sitä lähdettiin irrottamaan terkalle. hehe.
tallennettu

Cos if god's on the left then I'm sticking to the right
Electrolytic
OK jätkä
**

Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : 20.05.07 - klo:21:39 »

Silloin sattui, kun kolmen millin poranterä meni peukalonkynnestä läpi. Onneksi pysähtyi luuhun, ettei mennyt kokonaan läpi.
tallennettu

Savuavia elektroneja eli sähkö on sinistä ja sattuu.
Talkkari
Aito Juhlajätkä!
huippujätkä

let's all get high

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #14 : 20.05.07 - klo:23:43 »

Heh. mulla kävi vastaava kiluna ku 5 mm poranterä meni iso varpaasta luun vierestä läpi just kun mutsi tuli töistä kotiin. Taisin varmaan olla taas tekemässä jotain typerää tee-se-ite kokeilua kun säikähdin jääväni kii ja si luiskahti... ai perkele sitä huutoa ja olihan siinä selittämistä et mitä vittua mä tein meijän käsiveivillä ja miks. Hehehehhee aijai.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!