|
Talkkari
|
 |
« : 18.10.07 - klo:01:56 » |
|
Aukaisen vuoden lopussa Hervantaan tatuointi puljun insinöörin kadulle ja kaikki on tervetulleita kahville ja vaikka hieman koristeleen ihoaan jos on tylsistynyt yks värisyyteen. trässin faneille tottakai alennusta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mun iskä lyä sua lujempaa kun sun iskä
|
|
|
|
Rantala
|
 |
« Vastaus #1 : 18.10.07 - klo:11:33 » |
|
WAU! Talkkari pääsee elementtiinsä! HYVÄ!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
|
|
|
|
zignor
|
 |
« Vastaus #2 : 18.10.07 - klo:20:13 » |
|
Niin tulikos tää sinne Duoon?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Eniten ärsyttää jonneaaron-tyyli, eli kun verhotaan se luinen nuorukaisenkeho kaiken maailman kimelleboleroilla ja taikaviitoilla, nännitpaljastavilla sifonkipaidoilla ja jalkaan katuhuoran leoparditrikoot ja jotkut oksettavat kengänpuikulat.
|
|
|
|
Kipe
|
 |
« Vastaus #3 : 19.10.07 - klo:07:24 » |
|
Oujea! Tottahan kaikki hervantalaiset tulee merkitä musteella, jotta on muuallakin liikkuessa selvää mistä porukka tulee. Lykkyä vaan pyttyyn, täytyy pistää puskaradio soimaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Cos if god's on the left then I'm sticking to the right
|
|
|
|
zignor
|
 |
« Vastaus #4 : 19.10.07 - klo:15:47 » |
|
Matilla on kulli selässä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Eniten ärsyttää jonneaaron-tyyli, eli kun verhotaan se luinen nuorukaisenkeho kaiken maailman kimelleboleroilla ja taikaviitoilla, nännitpaljastavilla sifonkipaidoilla ja jalkaan katuhuoran leoparditrikoot ja jotkut oksettavat kengänpuikulat.
|
|
|
|
NatoCommando
|
 |
« Vastaus #5 : 19.10.07 - klo:23:08 » |
|
kyllähän ny hervantalaiset pitää musteella merkitä ja laittaa iso recpect-merkki selkään: HERVANTA 4 EVER 4 LIVE 4 FAGS! eikös? saa mennä sit lielahtelaiset takas äitiensä tissien väliin..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vitunhuorasaatanavittuhelvetinhomosaatanankyrpävittusaatanapainuvittuunsaatananhomokyrvännussijakassienlutkuttajavittujenkevätsaatanavittuhomovitunhomovittu!!! -Jammu, The Juhlajätkä
|
|
|
|
Talkkari
|
 |
« Vastaus #6 : 20.10.07 - klo:15:31 » |
|
ziignoorrille ja muillekkin sen verran tarkennusta että mesta sijaitsee kultasen apinan yläkerrassa .............................................niivittu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Talkkari
|
 |
« Vastaus #7 : 29.10.07 - klo:01:20 » |
|
Tossa tota virallista mainosta ois
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kipe
|
 |
« Vastaus #8 : 30.10.07 - klo:19:58 » |
|
hankin sulle jo potentiaalisen asiakkaan... velipoika varmaan soittelee joku päivä! ...tulipa sutattua sille yks kuva, jota olisi käsivarteen ottamassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Talkkari
|
 |
« Vastaus #9 : 30.10.07 - klo:20:14 » |
|
kuul. ookkos muuten itse ajatellut alan vaihtoa?? taitaa tuo kynä pysyä sunkin käjes. Ja tossa viä uus käynttis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kipe
|
 |
« Vastaus #10 : 30.10.07 - klo:20:27 » |
|
Kyllä mää saan töissä taiteilla ihan tarpeeks nytkin, sitä paitsi oikeessa elämässä kun ei ole undo-nappia niin taitais kädet täristä turhan paljon jos elävään nahkaan tikkais 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Talkkari
|
 |
« Vastaus #11 : 31.10.07 - klo:20:53 » |
|
Hervannan sanomissa on mun eka ilmotus tänään tv osion vieressä..... jee ny se alkaa fak
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Talkkari
|
 |
« Vastaus #12 : 08.11.07 - klo:22:42 » |
|
Tarjouksia, tarjouksia.....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Talkkari
|
 |
« Vastaus #13 : 13.11.07 - klo:21:16 » |
|
Nyt on Juhlis logo ikuistettu nahkaan. Mutta kenelle? Se onkii arvootus.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rantala
|
 |
« Vastaus #14 : 13.11.07 - klo:21:46 » |
|
Sen on kyllä pakko olla joku ihan vitun kova jäbä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Ihme muija! Ihan normaalisti tulin kämppään ja heitin leijat naamaan ja sit se alko hakkaan."
|
|
|
|